01

Att skriva om sig själv innebär typ samma torka som att skriva ett "personligt brev" i en jobb ansökan.
Fattar aldrig hur jag ska sticka ut ur mängden på ett positivt sätt.
Man vill sticka ut bland 500 men man vill inte vara överdriven om de bara kommer in 2 ans.
Jag är nog en helt "Normal" tjej med en stor klyvning om vem jag är & vem jag VILL vara.
Precis som alla andra önskar man väl att man kunde stå på sig mer i vissa sammanhang & i andra sammanhang kanske man önskar att man vore lite mer förlåtande.
Jag flyttade ner till märsta för ca 4,5 år sedan pga jobb, för att sedan hitta kärleken i min kompis bror.
Vi flyttade ihop ett halvår senare i en skabbig lägenhet, för att ett år senare Köpa vår trea ihop.
Så nu sitter jag i bostadsrätt, äger en Skoda octavia rs, en katt & världens finaste dotter Elvira.
Som på sistone har lärt sig att även ha ett jävla temperament.
Jag vill byta jobb, då jag tjänar dåligt, har massa obekväma arbetstider då jag går skift på en taxfree butik.
Men jag älskar pulsen som man får av att jobba på en flygplats, man träffar otroligt mycket spännande folk både bland kollegor & resenärer.
Men mina tider gör förmodligen att Elvira blir tvungen att gå på "Nattis" ist för ett "dagis" då hon senast måste bli lämnad av Crille kl 05.45 på morgonen.
Jag gillar tanke verksamhet även fast ja inte e vidare smart, men jag gillar ordspel, pussel, korsord, soduko. jag plöjer det mesta som kommer i min väg.
Jag gillar fighting-filmer, drama, fantasy, thriller mm.
I musikväg gillar ja det mesta. allt från 80 tal med Billy Idol, Cindy louper & rock till drum ´n bass, jungle, jazz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0