Kan det vara?

Jag undrar ja, om inte lilla Fröken Elvira ska till å få sin första tand snart. Hon e ju trots allt 9 mån gammal.
Hon har vart kinkig några dagar nu å idag såg jag snoret rinna, helt genomskinligt. behöver ju inte vara tand, men jag tror nog. de e på tiden.
Liz lilla Selma har alla redan fått tre st, såg jag nog när hon smilade =) hihi.
Igår gick jag och la mig hyfsat tidigt iaf typ 24.00. först tittade jag lite på rouge assasin, sen kom Nils hem hit å Han, jag å Martin satt uppe å kollade på "Them" jag å Martin har ju sett den förut, men fan va äcklig den e. Det värsta är att jag e baserad på en verklig händelse.
Sen visade jag dem lite Ninja assasin, sen gick ja å duscha å la mig, så vet inte om dom kollade klart.
Idag ska jag käka lunch med Musse igen på kolgrillen. Dea & Emmy kanske också följer med. Och Elvira då såklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0