Helgen i kort

Fredagen

I Fredags vart vi hembjudna på fika till Stefan & Camilla.
Vi köpte med oss munk å grejer men dom hade tydligen redan köpt det så det vart dubbelt upp, men de gör ju inget hehe.
Vi kollade på "karate kid" den nya så klart som var suuper bra!
Elvira somnade såklart där hemma efterssom det vart sent som alltid är man e hemma hos dem =)
så Elvira var det bara att skuffa i säng när vi kom hem.
Sen vore det ju dumt om jag och Crille gick å la oss på en gång också så vi satt uppe å kollade på Jason.
Tidigare på dagen så skulle vi köra in Madde till T- centralen för hon skulle ta tåget till göteborg.
Självklart pajar våran bil IGEN! precis samma som när vi var på väg till dalarna i påskas. Den bara la av, tur var hann vi rulla till statoil, Madde haffade en taxi hem å hämtade sin bil så vi tog den till Stan. så fick jhag å Crille låna den under helgen, det var schysst!
Lördagen

Var man dyngtrött när Vira vaknade, sen efter att hon ätit frukost, så var både hon å jag trötta igen, så vid 12 tiden gick vi å sov middag igen & vaknade vid 15.00 =S mycket piggare (inte)
Men då var det Fest kl 17.00 skulle vi vara hemma hos Mattias föräldrar. Liz & Mattias hade deras bröllopsfest där hemma på gården.
Dom gifte sig ju tidigare i somras uppe i Norrland.
I present av mig å Crille fick dom en skål med Champagneflaska plus glas, Vindruvor, passionsfrukt & doftljus med passionsfruktsdoft.
Efter festen som var fint ordnad med mat, dricka, sällskap mm.
så drig alla ner till Bryggan, jag var nykter dock vilket man inte vill vara på puben särskilt inte på bryggan.
Men men jag och Crille kom väl hem vid 02.00 tiden då satt Martin & Nils fortfarande vakna efter att ha suttit barnvakt åt Elvira så självklart satt vi uppe å kollade på skräckfilm å grejer till kl 04.00
Söndagen

Igår alltså, skulle vi ha tvättat kl 11-15 men jag och Crille trodde att vi hade tid kl 15-19 så vi missade ju helt den tiden.
Sega som vi var så satt vi hemma hela dagen jag sov middag tillochmed till kl 16.00. sen gick ja å handlade medans Crille lagade mat.
Sen började vi kolla på hulken 2 den är ju också jättebra. vid 21,30 kom Madde & Andrea hem från boxer Sm i Göteborg. så jag gick ut å mötte dem för amdde hade lånat vår vagn. & Kompis hade fått en lila rosset, ingen placering, men en lovande hund var han =) så Grattis kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0