Frukostdags

Idag väckte Elvira mig först 7.30 vadan detta tänkte ja. Stoppade om henne med napp å snutten igen å fick en halvtimmes snooze.
Men sen ville hon upp å ha frukost, så det var bara att släpa röven ur sängen.
Sen fick ja ryck av att vara seriös så jag stecke fattiga riddare men utan ägg (alla gick åt igår) och böt ut vetemjölet mot rågsikt.
Stekte i asmycket smör =) så dom fasrt jätte krispiga & goda, dom avnjöt jag ihop med mammas hemkokta hallonsylt & en kopp kaffe, tillsammans med Crille & Elvira fick också smaka.
Självklart tyckte Elvira att de var kalasgott.
Elvira har ju börjat få käka smörgåsrån eller smörgås med messmör på, sägs ju vara bra med messmör om man e hård i magen, men det verkar inte bita på den lilla damen, har även provat att ha i det i vällingen som ja fått tips om, men utan framgång =( hon har fått det nu i några dagar, hon kanske inte är lika hård men..... blir nte riktigt bra inte.
I morgon bär det av mot skåne, det ska blir kul, måste börja packa nu snart, så man kommer ihåg allt man ska ha med sig. iaf åt Elvira.
Tex:
  • Välling
  • Vanlig mat
  • smörgåsrån
  • blöjor
  • tvättservetter
  • solskydsfaktor
  • kläder
  • flaskor
  • mm

Kommentarer
Postat av: Katha

Sv: Haha, det kanske du gör.. Eller så har du smittats av allas lediga sommartider när det gäller sömn. Tror både du och jag borde skaffa en bättre dygnsrytm:)

2010-08-07 @ 16:10:16
URL: http://katharinabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0