And off we go!

Kom iväg senare än planerat (som vanligt) men de spelar ju ingen roll vi kommer ju ändå komma på plats mitt i natten so so....

Vi e snart i södertälje.

Jag tog med vår laptop dock tänkte ja inte så longt som att ladda upp batteriet ordentligt, så de dog redan i märsta de =)
men men ja fick låna Andrea´s, sen har jag två tidningar med mig "Mama" och "vi föräldrar" så det är väl bara jag som kommer läsa dem har jag en känsla av hehe.

Andrea kör, Crille sitter bredvid & dricker cola, Elvira sover & kompis tror jag också sover. nice.
så om ca 2 timmar tar Crille över körningen. sen jag kanske, men Crille hålelr på å bråkar om att han ska köra hela vägen så vi får se hur de blir.

Angående vägen så finns det tre alternativ å vi fattar inte alls vad som blir närmst.

Google maps säger 2 olika alternativ, en tar 9 tim å den andra tar 7 tim. då väljer man ju den som tar 7 såklart, men svärfar säger en annan väg så hoppas den e bäst =) dom borde ju veta efterssom dom åkt där *ett par* gånger.

så vi räknar väl med att vara på plats 2-3 någon gång i natt. skönt hoppas Elvira sover i proncip hela vägen. sen lär ju Kompis ut å pinka någon gång också.

hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0