Skön dag.

Idag vaknade jag, hör å häpna kl 05.30 sen låg jag och hade desperata försök att somna om men gav upp tid 6 tiden då gick ja väl upp då och inväntade the voice. Sen bar det av ner till stationen för att möta liz å passa hennes lilla selma för liz skulle göra synundersökning. När detta var klart så gick vi till systrarnas bullbod åt lite lunch det vill säga en smörgås och 2 juice. Sen kom liz svåger (eller vad man kallar det) vi gick på lite långprommis vi tre. Sen gick ja å liz hem till henne drack lite kaffe och gjorde goda smothies. Så nu ska jag göra en i morgon till frukost. Idag flög min mamma å pappa till min bror i italien för att hälsa på (inte alls avundsjuk) kul för dom att åka iväg, det behöver dom som jobbar å sliter, renoverar, bygger till å lär springa med hundar. Sen längtar jag till den 4e maj för då anländer bror sthlm igen, men bara för ett tag, sen åker han till london. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0